Garść radości, szczypta złości:

mnóstwo zabawnych ćwiczeń z uczuciami

Autorzy:
Jovanka Tomaszewska
Wojciech Kołyszko
Wydawcy:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne dla dzieci (2009-2019)
Gdańskie Wydawnictwo Pedagogiczne (2015)
Wydane w seriach:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne dla Dzieci
Dla Dzieci
Autotagi:
druk
książki
literatura piękna
literatura stosowana
Więcej informacji...

"Garść radości, szczypta złości" zbiera wszystkie informacje o tych uczuciach i proponuje mnóstwo zabawnych i pouczających ćwiczeń. Wszystkie dzieci odczuwają emocje. Będą szczęśliwe, jeśli potrafią je zaakceptować i rozpoznać ich ukryty sens. Dzięki tej mądrej książeczce, obfitującej w zabawne i pouczające ćwiczenia rysunkowe, mali czytelnicy nauczą się, że uczucia są dobre i pożyteczne. Czasem motywują do działania, a czasem przestrzegają przed niebezpieczeństwem. Dzieci dowiedzą się, że wszystkie emocje trzeba szanować i nie można się ich bać. Wspólne rysowanie z dziećmi to świetna, pouczająca zabawa także dla dorosłych! Dzięki niej lepiej poznają swoje dziecko, jego ukryte niepokoje i radość z przeżywania świata. Książka jest tak skonstruowana, że każdy jej rozdział to gotowy scenariusz zajęć. Stanowi znakomitą pomoc edukacyjną dla nauczycieli w przedszkolach i w młodszych klasach szkolnych. Pomysłowe scenariusze pomogą rozwinąć wyobraźnię, kreatywność, samodzielność myślenia dziecka, jak również podbudują jego wiarę w siebie.[empik].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:[zabawy i ćwiczenia pomagające zrozumieć emocje] mnóstwo zabawnych ćwiczeń z uczuciami
Autorzy:Jovanka Tomaszewska Wojciech Kołyszko
Ilustracje:Wojciech Kołyszko
Tłumacz:Wojciech Kołyszko
Wydawcy:Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne dla dzieci (2009-2019) Gdańskie Wydawnictwo Pedagogiczne (2015)
Serie wydawnicze:Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne dla Dzieci Dla Dzieci
ISBN:978-83-605-7745-5 978-83-60577-53-0 978-83-64565-05-2 978-83-64565-36-6 978-83-64565-96-0 978-83-60565-05-2 978-83-64656-05-2
Autotagi:beletrystyka dokumenty elektroniczne dramat druk epika książki literatura literatura piękna literatura stosowana opowiadania podręczniki poradniki poradniki i przewodniki proza psychologia publikacje dydaktyczne publikacje popularnonaukowe scenariusze zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 40 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo