Coś z niczego:

ekozabawy dla małych i dużych

Autor:
Izabela Górnicka-Zdziech
Ilustracje:
Paweł Chrzanowski
oraz:
Paweł Chrzanowski
Wydawca:
Prószyński Media (2012)
ISBN:
978-83-7839-047-3
Autotagi:
druk
książki
4.0
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Coś z niczego, to książka przeznaczona dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz szkolnym, ich rodziców, a także nauczycieli. Uczy ona jak twórczo, ciekawie i mądrze bawić się z dziećmi tym, co mamy w domu, wpajając im przy okazji podstawowe zasady ekologicznych zachowań. W ekozabawach można wykorzystać przedmioty, które normalnie trafiłyby do kosza, takie jak butelki po napojach, słoiki po dżemach, rolki po papierze toaletowym, tekturowe opakowania czy stare gazety. W książce "Coś z niczego" jest 55 ekozabaw z dokładnymi opisami. Książka przyda się w każdym domu. Dzięki niej dzieci nigdy nie będą narzekać na nudę!
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Gorlice MBP
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo