Plamki

Autor:
Monika Skikiewicz
Ilustracje:
Tomasz Samojlik
Wydawca:
Media Rodzina (2022)
Wydane w seriach:
Olo i Awa
logopedyczna zabawa
ISBN:
978-83-8265-280-2
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
rodzina
zbiory opowiadań

Olo, Awa i ich sympatyczna rodzinka zapraszają do wspólnej zabawy. Poznajcie ciekawe historyjki z ich życia i przyłączcie się do wspólnego śpiewania, rysowania, zgadywania i pokazywania w książce Olo i Awa. Logopedyczna zabawa. Plamki! Olo miał dzisiaj świetny dzień wypełniony tym, co najbardziej lubi – sportem. Dzień Awy nie układał się aż tak dobrze – plama na skarpetce, plama na bluzce, plama na rysunku… To wszystko sprawiło, że Awa poczuła się smutna i rozzłoszczona. Na szczęście mama zna świetną historyjkę o kolorowych plamkach. Okazuje się, że niektóre plamy mogą wywołać wesoły uśmiech. Często nie jesteśmy świadomi, że rozwój językowy i motoryczny dziecka idą w parze. Manipulując rękoma, maluch aktywizuje elementy kory mózgowej odpowiedzialne za ruch, a tym samym pobudza ośrodek ruchowy mowy. Wspólne czytanie oraz zadania wspierające rozwój gwarantują, że czas spędzony z książką Moniki Skikiewicz zaprocentuje, a sympatyczne obrazki podbiją serca maluchów. [lubimyczytac.pl].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo