W poszukiwaniu spokoju:

dziennik uważności dla dzieci

Tytuł oryginalny:
Finding peace
mindfulness journal for kids
Autor:
Robin J. Albertson-Wren
Tłumacz:
Tomasz Misiorek
Wydawcy:
Grupa Wydawnicza Helion (2022)
Sensus (2022)
Wydane w seriach:
Sensus (Wydawnictwo Helion)
Sensus. Osobowość Odnowa
ISBN:
978-83-283-8855-0
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
podręczniki
poradniki

Zawarte w tej książce ćwiczenia uważności pomogą Twojemu dziecku skupić się na chwili obecnej, zachować spokó,j w sytuacjach stresowych i pielęgnować radość w codziennym życiu. Znajdziesz tu zadania, któ,re pomogą mu być bardziej uważnym i lepiej definiować swoje uczucia. Dziecko dowie się, jak interpretować swoje emocje i co mogą one oznaczać, a także jak zachować spokó,j mimo niesprzyjających okoliczności. Ćwiczenia mindfulness - pisanie, rysowanie i ćwiczenie medytacji za pomocą narzędzi skoncentrowanych na tym, by pomagać w ugruntowaniu się, odnalezieniu spokoju i poczuciu więzi z otaczającym światem. Uważna codzienność - ćwiczenia pomocne w zatrzymaniu się i zwró,ceniu uwagi na swoje otoczenie i samopoczucie. Celebrowanie wdzięczności - zabawa w nagrywanie tego, co pomogło dziecku poczuć się silniejszym, bezpieczniejszym i bardziej zrelaksowanym danego dnia. Książka pomoże Twojemu dziecku osadzić się w teraźniejszości, nauczy je pewności siebie i wdzięczności. Dostarczy mu narzędzia, dzięki któ,rym będzie bardziej uważne, skoncentrowane, spokojne - po prostu szczęśliwe. Otwó,rz się na to, co tu i teraz
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo