O dwóch takich, co okrążyli świat:

karty zadań

Inne tytuły:
Kamishibai
Teatr Ilustracji
Wydawca:
Stowarzyszenie Zielona Grupa
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
proza
Źródło opisu: Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Pile - Katalog główny
Więcej informacji...

Przedstawiamy materiały edukacyjne, które są uzupełnieniem do opowieści kamishibai pt. „O dwóch takich, co okrążyli świat”. Są tam zadania rysunkowe, łamigłówki i spora dawka podróżniczych porad dla młodszych i starszych. Wszystko zapakowane w kartonową teczkę podróżnika, w której zmieści się także samodzielnie wykonany dziennik podróży lub obrazki przedstawiające wspomnienia z wyjazdu.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Kamishibai Teatr Ilustracji Teczka podróżnika
Wydawca:Stowarzyszenie Zielona Grupa
Autotagi:druk epika ikonografia komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna proza
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo