The Classics

Kompozytor:
Hans Zimmer
Dyrygent:
Gavin Greenaway
Producent:
Chris Craker
Aranżacja:
Gavin Greenaway
John Ashton Thomas (1961-2021)
Wykonanie:
Česká filharmonie
Piano Guys
2CELLOS
Lindsey Stirling ...
Wydawca:
Sony Music Entertainment (2017)
Wydane w seriach:
Sony Classical
Autotagi:
CD
nagrania muzyczne
płyty gramofonowe
Więcej informacji...
5.0
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Początkowo myślałem że to po prostu zwykła kompilacja utworów - ale nie , są to już ”klasyczne” utwory Zimmera ale zaaranżowane na muzykę klasyczną przez innych muzyków , którzy z Zimmerem pracowali wcześniej . Swietnie się tego słucha , zwłaszcza z winylu. Moimi faworytami jest chyba aranżacja Incepction: Mombasa oraz Man Of Steel: Flight.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:The Lion King Man of steel: Flight The LIon King: this land Inception an more Interstellar Hans Zimmer - the classics The dark knight rises: Main theme Inception: Mombasa Gladiator: Now we are free Crimson tide: Main theme Themes from Pirates of the Caribbean The thin red line: Ligft Interstellar: The docking scene Pirates of the Caribbean Gladiator rhapsody The dark knight rises Inception: Time Gladiator: The battle scece Gladiator
Kompozytor:Hans Zimmer
Dyrygent:Gavin Greenaway
Producent:Chris Craker
Aranżacja:Gavin Greenaway John Ashton Thomas (1961-2021)
Wykonanie:Česká filharmonie Piano Guys 2CELLOS Lindsey Stirling Lang Lang Till Brönner Tina Guo Amy Dickson Leona Lewis Maksim Aleksandrovič Vengerov Khatia Buniatishvili Roger Sayer
Wydawca:Sony Music Entertainment (2017)
Serie wydawnicze:Sony Classical
Autotagi:CD muzyka nagrania nagrania muzyczne płyty gramofonowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 3 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo