Nieustraszeni i wielki skok

Tytuł oryginalny:
Atrevidos dan el gran salto
Autor:
Elsa Punset
Ilustracje:
Rocio Bonilla
Tłumacz:
Jowita Maksymowicz-Hamann
Wydawcy:
Wydawnictwo Mamania (2022-2024)
Wydawnictwo Mamania - Grupa Wydawnicza Relacja (2022)
Grupa Wydawnicza Relacja
Wydane w seriach:
Szkoła Emocji
ISBN:
978-83-66997-71-4
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań

Bestsellerowa seria książek z zakresu edukacji emocjonalnej dzieci, wspierająca je w pokonywaniu codziennych trudności i wykorzystywaniu potencjału rozwojowego. Alicja, Tadzio i ich pies Rocky szykują się do snu, gdy wtem za oknem pojawia się sunący po chmurach statek. Spragnione przygód dzieci wezmą udział w Olimpiadzie Emocji, a ich przewodniczką po świecie uczuć będzie mewa Florentyna. Tym razem rodzeństwo nauczy się radzić sobie ze strachem. Mewa pomoże im rozpoznać jego oznaki, ułożyć indywidualne plany antystrachowe, a potem podda ich nie lada próbie odwagi!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo