Króliczek

Autor:
Raf Peeters
Wydawca:
Granna
Autotagi:
gry planszowe
książki
obiekty trójwymiarowe
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - Katalog centralny
5.0

GRA PLANSZOWA. Znakomita gra dla najmłodszych dzieci. Polega na układaniu kolorowych klocków w taki sposób, aby ostatecznie uzyskać wzór zaprezentowany na ilustracji z zadaniem. Czy zwierzątko patrzy przez okrągłą dziurkę, czy może przez otwór w kształcie gwiazdki? Na jakim klocku stoi - na żółtym, czerwonym czy niebieskim? Razem z króliczkiem wprowadź dziecko w świat takich pojęć, jak: góra - dół, wewnątrz - na zewnątrz, widoczne - schowane.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Gra oznaczona jako 2+ ale szczerze polecam także starszym dzieciom. Moje dzieci niecałe 4 i niecałe 6 lat mają dużą przyjemność układając te zadania. Lubimy różne gry z serii smart games , wiele z nich mamy. Polecam tę grę dla dzieci przedszkolnych. Smart games to gry jednoosobowe, łamigłówki dla dzieci, ale i dorosłych, bo wiele gier zwłaszcza dla 5+ i starszych dzieci ma końcowe zadania o takim stopniu trudności, ze i rodzic musi pogłówkować. Cieszę się, że mogliśmy wypróbować „Króliczka”. To droga gra i duża gabarytowo. Te dwie cechy sprawiają że nie może być w każdym domu, dziękuję zatem ze mogliśmy się nią cieszyć.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo