Po polsku 1

Inne tytuły:
nowa edycja
podręcznik studenta
Autorzy:
Małgorzata Małolepsza
Aneta Szymkiewicz
Wydawca:
Prolog Szkoła Języków Obcych (2020-2024)
Wydane w seriach:
Hurra!!!
ISBN:
978-83-60229-38-5, 978-83-67351-22-5
978-83-963530-6-1
Autotagi:
audiobooki
druk
film i wideo
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne
rejestracje audio i wideo

"Hurra!!! Po polsku 1. Podręcznik studenta. Nowa Edycja" składa się z 20 rozdziałów zaplanowanych na ok. 120 jednostek lekcyjnych. Podręcznik zawiera: teksty: autentyczne i wzorowane na autentycznych, - współczesne, - poruszające tematy związane z życiem codziennym (m.in. rodzina, podróże, firma, internet, sport, święta religijne), - opisujące realia życia w Polsce, liczne i różnorodne ćwiczenia w systematyczny sposób rozwijające cztery sprawności: mówienie, pisanie, czytanie i rozumienie ze słuchu, zajmujące zadania logiczne: krzyżówki, quizy i ćwiczenia wspomagające koncentrację i proces zapamiętywania u uczących się, bogaty materiał ilustracyjny ze współczesnej Polski, transkrypcję tekstów nagrań Audio i Video, kod do pobrania plików MP3 online, filmy z ćwiczeniami do każdej lekcji, wszystkie nagrania Audio i Video dostępne w telefonie, w aplikacji PROLOG Augmented App dostępnej do pobrania bezpłatnie w Google Play i App Store [opis wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo