Zaczarowany las:

bajka muzyczna

Autorzy:
Lech Konopiński (1931-2023)
Włodzimierz Scisłowski (1931-1994)
Wykonanie:
Zespół Instrumentalny pod dyrekcją Mieczysława Janicza
Zespół Wokalny pod dyrekcją Lucjana Mazurka
Anna Ciesielska
Zofia Rysiówna (1920-2003) ...
Reżyseria:
Wiesław Opałek (1920-1980)
Kompozytor:
Mieczysław Janicz (1901-1990)
Wydawcy:
Pronit Polskie Nagrania
Przedsiębiorstwo Państwowe Polskie Nagrania Muza
Autotagi:
audiobooki
nagrania muzyczne
płyty gramofonowe
Więcej informacji...
5.0
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Przyjemnie jest posłuchać bajki, która zachęca, a nie terroryzuje do ekologii i respektowania natury. Poszczególne wątki są bardzo trafnie przedstawione, a grający dziecięce postaci mali aktorzy są wręcz uroczy w swoich dialogach. Natomiast kiedy ster fabuły przejmują tak zwani przedstawiciele przyrody, naprawdę można poczuć się jak w ciemnym, niebezpiecznym lesie, a wykonane piosenki dodatkowo potęgują wrażenie nicości człowieka wobec potęgi natury, z którą, jak to podkreśla końcowy morał, warto żyć w zgodzie.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Lech Konopiński (1931-2023) Włodzimierz Scisłowski (1931-1994)
Wykonanie:Zespół Instrumentalny pod dyrekcją Mieczysława Janicza Zespół Wokalny pod dyrekcją Lucjana Mazurka Anna Ciesielska Zofia Rysiówna (1920-2003) Tadeusz Bartosik (1925-1985) Witold Kałuski (1922-1991) Witold Skaruch (1930-2010) Andrzej Stockinger (1928-1993) Janusz Zakrzeński (1936-2010) Wiesław Opałek (1920-1980)
Reżyseria:Wiesław Opałek (1920-1980)
Kompozytor:Mieczysław Janicz (1901-1990)
Wydawcy:Pronit Polskie Nagrania Przedsiębiorstwo Państwowe Polskie Nagrania Muza
Autotagi:audiobooki literatura muzyka nagrania nagrania muzyczne płyty gramofonowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 2 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo