Wielki strażnik biblioteki

Tytuł oryginalny:
Toshokan no daimajutsushi
Inne tytuły:
Wielki strażnik biblioteki 4
Ilustracje:
Mitsu Izumi
Tłumacz:
Anna Koike-Kamińska
Autor:
Mitsu Izumi
Wydawcy:
Wydawnictwo Studio JG (2021-2022)
Studio JG Jan Godwod
ISBN:
978-83-8001-836-5, 978-83-8001-837-2
978-83-8001-836-5, 978-83-8001-837-2
Autotagi:
beletrystyka
druk
ikonografia
komiksy
komiksy i książki obrazkowe
książki

Teo w końcu rozpoczyna szkolenie na kafnę! Co więcej, ma okazję dokładnie przyjrzeć się, kto jeszcze zdał egzamin. Czy będzie to okazja do nowych przyjaźni, czy raczej nieustanny wyścig w drodze na szczyt. W końcu każdy z młodych adeptów będzie chciał wywalczyć sobie miejsce w wymarzonym departamencie. A w czym będzie chciał się wyspecjalizować Teo? W końcu ten wybór może zaważyć na całym jego życiu... [opis wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo