5 sekund:

Dzieci kontra dorośli

Inne tytuły:
Pięć sekund
Opracowanie:
Paulina Kortas
Adam Bukowski
Jan Tomaszewski
Grzegorz Traczykowski
Wydawca:
Wydawnictwo Trefl (2021)
ISBN:
5900511017816
Autotagi:
druk
grafika
gry planszowe
literatura
obiekty trójwymiarowe

Tym razem rodzice zmierzą się ze swoimi pociechami! Z pewnością jesteście w stanie wymienić 3 meble, które znajdują się w Waszej pracy, ale czy równie dobrze znacie się na popularnych kreskówkach? Bo Wasze dzieci na pewno się znają! Utwórzcie drużyny, by szybciej i efektywniej zdobywać więcej punktów. Musicie dobrze oszacować, kto z drużyny i na jakie pytanie będzie odpowiadać. A jest o co walczyć! Za każdym razem, gdy dorosły prawidłowo odpowie na pytanie ze świata dziecka lub dziecko z sukcesem zmierzy się z pytaniem z otoczenia dorosłych, drużyna dostanie dwa razy więcej punktów! Kto okaże się lepszy w starciu pokoleń? [opis wg wydawcy]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo