Szkoła szpiegów w obozie wroga

Tytuł oryginalny:
Evil Spy School
Autor:
Stuart Gibbs
Ilustracje:
Mariusz Andryszczyk
Tłumaczenie:
Jarek Westermark
Jarosław Westermark
Wydawca:
Wydawnictwo Agora dla dzieci (2022-2024)
ISBN:
978-83-268-3854-5, 978-83-268-4522-2
Autotagi:
druk
książki
powieści
proza
5.0

Trzeci tom zwariowanych przygód nastoletniego szpiega CIA Benjamina Ripleya Nikt nie obiecywał, że życie tajnego agenta będzie usłane różami… Po spektakularnej wtopie na corocznym OZBiS-ie (Ocenie Zdolności Bojowej i Sprawności) trzynastoletni Ben zostaje z hukiem wyrzucony z Akademii Szpiegostwa CIA. Słynny Tajniak szybko otrzymuje kuszącą ofertę, by dołączyć do konkurencyjnej szkoły prowadzonej przez organizację Pająk. O dziwo, przyjmuje propozycję. I ma niecny plan! Czy uda mu się wykiwać superzłoczyńczynię Ashley, dziwacznego Padalca, Murraya, a przede wszystkim tajemniczego Joshuę? Gotowi na tajną misję w obozie wroga? Seria „Szkoła szpiegów” Stuarta Gibbsa to bestsellerowy cykl porywających powieści szpiegowskich dla dzieciaków. Wartka akcja, mnóstwo humoru oraz gra konwencją klasycznych książek i filmów o tajnych agentach gwarantują dobrą zabawę nawet najbardziej wymagającym czytelnikom i czytelniczkom [opis wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo