Koszmarny Karolek i kino grozy

Tytuł oryginalny:
Horrid Henry`s monster movie
Autor:
Francesca Simon
Ilustracje:
Tony Ross
Tłumacz:
Maria Makuch
Wydawcy:
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak (2012-2014)
Znak Emotikon (2012)
Wydane w seriach:
Znak Emotikon
Emotikon
ISBN:
978-83-240-1756-0, 978-83-240-2006-5
978-83-240-2946-4, 978-83-111-93
Autotagi:
druk
literatura
Więcej informacji...
3.0

Tym razem Karolek postanawia nakręcić własny film grozy! Niestety na identyczny pomysł wpada Wredna Wandzia, więc prawdziwy horror przeplatany gagami toczy się w rzeczywistości w domu Karolka. Francesca Simon w błyskotliwy sposób opisuje historie z życia Karolka, bawiąc i rozśmieszając zarówno dzieci jak i ich rodziców. Nowy Karolek i nowa dawka fantastycznego humoru! Najnowsza książka z serii o Koszmarnym Karolku!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Koszmarny Karolek i igrzyska olimpijskie Koszmarny Karolek i koszmarny weekend Koszmarny Karolek i magiczne słoneczko
Autor:Francesca Simon
Ilustracje:Tony Ross
Tłumacz:Maria Makuch
Redakcja:Maria Makuch
Wydawcy:Społeczny Instytut Wydawniczy Znak (2012-2014) Znak Emotikon (2012)
Serie wydawnicze:Znak Emotikon Emotikon
ISBN:978-83-240-1756-0 978-83-240-2006-5 978-83-240-2946-4 978-83-111-93
Autotagi:beletrystyka dokumenty elektroniczne druk epika książki literatura literatura piękna opowiadania proza rodzina zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 12 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo