Szkoła szpiegów:

na wakacjach

Tytuł oryginalny:
Spy camp
Inne tytuły:
Szkoła szpiegów, Tom 2
Autor:
Stuart Gibbs
Ilustracje:
Mariusz Andryszczyk
Tłumaczenie:
Jarek Westermark
Jarosław Westermark
Wydawca:
Wydawnictwo Agora dla dzieci (2021-2025)
ISBN:
9788326837098, 978-83-268-4337-2
9788326837098
Autotagi:
druk
książki
powieści
proza

Nastoletni as wywiadu i jego przyjaciele ze szkoły szpiegów powracają! Benjamin Ripley inaczej wyobrażał sobie życie w szkole przyszłych agentów CIA. Po roku nauki w Akademii Szpiegostwa ledwo trafia do tarczy (cud, że się nie postrzelił), z samoobroną idzie mu kiepsko, na szczęście lepiej radzi sobie z szyframi i kryptologią. Marzy już o wakacjach, ale z odpoczynku nici – znów ściga go organizacja terrorystyczna Pająk. Nie poradziłby sobie, gdyby nie pewna wybitna szpieżka, Erica Hale. Zdecydowanie najsprawniejsza i najbystrzejsza przyszła agentka w całej szkole, a przy okazji najmądrzejsza dziewczyna, jaką Ripley w życiu spotkał. Tych dwoje świetnie się uzupełnia, choć nie bez zgrzytów. Druga część „Szkoły szpiegów” to nie jest historia dla grzecznych dziewczynek i chłopców. Żeby przeżyć w świecie agentów, trzeba być niezłym spryciarzem albo… mieć ekipę, która poradzi sobie z każdą trudną sytuacją. „Nie ma miejsca na nudę, zwłaszcza, że Gibbs fenomenalnie opowiada: napięcie i ekscytacja mieszają się z humorem i przekonaniem, że każdy z nas ma w sobie trochę Ripleya.” Paulina Frankowska, księgarnia Do Dzieła „(…) szkolne perypetie, zabawne historie, wielkie emocje i detektywistyczne motywy. Do tego główny bohater, którego się uwielbia. Serio, Ben jest jak kremówki, każdy go lubi. Czytajcie, po stokroć warto!” Marta Kowal, blog Ex-libris Marty Cykl powieści sensacyjnych „Szkoła Szpiegów” Stuarta Gibbsa to jedna z najpoczytniejszych serii dla młodych czytelniczek i czytelników w USA. Autor ma na koncie wiele popularnych książek dla dzieci i młodzieży, jak również scenariusze programów i filmów telewizyjnych. Mieszka w Los Angeles, z wykształcenia jest biologiem. Po skończeniu studiów pracował w zoo w Filadelfii, gdzie badał kapibary. [Powyższy opis pochodzi od wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo