Nie jesteś złym rodzicem:

jak nie obwiniać się za błędy wychowawcze

Tytuł oryginalny:
You are not a sh*tty parent
how to practice self-compassion and give yourself a break,
Autor:
Carla Naumburg
Tłumacz:
Anna Czajkowska
Wydawcy:
Muza (2024)
Legimi (2024)
ISBN:
978-83-287-2994-0, 978-83-287-3038-0
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
e-booki
książki
podręczniki
poradniki
zdrowie

Co robić, by nie obwiniać się bez przerwy za wpadki wychowawcze? Carla Naumburg – autorka bestsellera Jak nie krzyczeć na swoje dziecko - radzi podejść do rodzicielstwa z większym współczuciem dla siebie, poważnie traktując własne potrzeby. Za każdym razem, gdy uznajemy się za winnych, odbieramy sobie wszelkie możliwości uświadomienia sobie, co tak naprawdę się wydarzyło, zyskania jasności lub zrozumienia, jak inaczej możemy postąpić w przyszłości. Nauka reagowania ze zrozumieniem, przebaczeniem i akceptacją samego siebie wymaga praktyki, ale jest tego warta.

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo