Duch klasy

Tytuł oryginalny:
Strategies to inspire active learning
Inne tytuły:
jak motywować uczniów do nauki?
ilustrowane przykładami pracy polskich nauczycieli - uczestników Internetowej Akademii "Szkoły uczącej się"
Autor:
Merrill Harmin
Tłumacz:
Agata Tomaszewska ...
Wydawcy:
Civitas (2005-2013)
Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej (2004-2013)
Wydane w seriach:
Biblioteka Akademii SUS
Akademia Biblioteki SUS
ISBN:
83-89623-00-5, 978-83-89623-15-7
Autotagi:
druk
książki
literatura stosowana
Więcej informacji...

Jak motywować uczniów do nauki? Oddajemy w Twoje ręce książkę – poradnik przeznaczony dla wszystkich nauczycieli niezależnie od wykładanego przedmiotu i poziomu szkoły, w której uczą. Zwiera praktyczne porady, jak budować w klasie atmosferę sprzyjającą uczeniu się. Dzięki proponowanym technikom nauczania nauczyciel może zmienić swoją pozycję w klasie z osoby przekazującej wiadomości na sojusznika ucznia, wspierającego go w procesie uczenia się. Publikacja ilustrowana jest przykładami z pracy polskich nauczycieli – uczestników internetowej Akademii „Szkoły uczącej się”. Autor: Merrill Harmin
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:jak motywować uczniów do nauki? ilustrowane przykładami pracy polskich nauczycieli - uczestników Internetowej Akademii "Szkoły uczącej się" z polskimi przykładami z kursu internetowego Akademii "Szkoły uczącej się"
Autor:Merrill Harmin
Tłumaczenie:Agata Tomaszewska Agata Tomaszewska-Antoniewicz
Ilustracje:Piotr Rychel
oraz:Agata Tomaszewska
Wydawcy:Civitas (2005-2013) Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej (2004-2013)
Serie wydawnicze:Biblioteka Akademii SUS Akademia Biblioteki SUS
ISBN:83-89623-00-5 978-83-89623-15-7
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana podręczniki poradniki poradniki i przewodniki publikacje dydaktyczne publikacje fachowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 25 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo