Szpieg, szmaragd i brukselskie koronki

Autor:
Agnieszka Stelmaszyk
Ilustracje:
Anna Oparkowska
Wydawcy:
Wydawnictwo Wilga (2021-2024)
Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal (2021-2022)
Virtualo (2018)
Grupa Wydawnicza Foksal
Wydane w seriach:
Mazurscy w podróży
ISBN:
978-83-272-9875-1, 978-83-280-8745-3
978-83-8387-189-9
Autotagi:
druk
książki
powieści
proza
rodzina
Więcej informacji...

Piąty tom przygód najbardziej zwariowanej rodziny na świecie. Skupiona wokół klubu buń historia znów wciągnie czytelnika w wir przygód, zabawnych zdarzeń i zwrotów akcji. Jakie zakątki zwiedzi tym razem rodzina Mazurskich, co ciekawego uda im się zobaczyć i kogo spotkają na swojej drodze? Jedno jest pewne – na pewno nie będzie wiało nudą. Poprzedni nosi tytuł "Diamentowa gorączka".
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Agnieszka Stelmaszyk
Ilustracje:Anna Oparkowska
Lektor:Wojciech Chorąży
Wydawcy:Wydawnictwo Wilga (2021-2024) Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal (2021-2022) Virtualo (2018) Grupa Wydawnicza Foksal
Serie wydawnicze:Mazurscy w podróży
ISBN:978-83-272-9875-1 978-83-280-8745-3 978-83-8387-189-9
Autotagi:audiobooki beletrystyka CD druk epika książki literatura literatura piękna MP3 nagrania powieści proza rodzina
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 9 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo