Tokyo Ghost

Tłumacz:
Paweł Bulski
Ilustracje:
Sean Gordon Murphy
Matthew Hollingsworth
Rus Wooton
Scenariusz:
Rick Remender
Opracowanie graficzne:
Jeff Powell
Redakcja:
Sebastian Girner
Krzysztof Ostrowski
Wydawcy:
Non Stop Comics (2020)
Wydawnictwo Sonia Draga
ISBN:
978-83-66512-34-4
Autotagi:
druk
film i wideo
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
Źródło opisu: Powiatowa Biblioteka Publiczna w Sieradzu - Katalog księgozbioru
4.0

Aż dziwne, że ten komiks nie ukazał się w Polsce wcześniej. W wyniku połączenia sił nieocenionego Ricka Remendera (Deadly Class, Głębia) i jednego z najoryginalniejszych współczesnych rysowników, Seana Gordona Murphyego (Batman: Biały Rycerz, Chrononauci) otrzymujemy bezkompromisowy energetyczny cyberpunk z ninja i samurajami. A wszystko w ekskluzywnym, jednotomowym wydaniu, w powiększonym formacie i z ekscytującymi materiałami dodatkowymi.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Ciekawa i dobrze nakreślona historia.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo