Spider-man:

historia życia

Autorzy oryginału:
Stan Lee (1922-2018)
Tove Ditlevsen (1917-1976)
Ilustracje:
Mark Bagley
John Dell
Andrew Hennessy
Scenariusz:
Chip Zdarsky
Tłumacz:
Bartosz Czartoryski
oraz:
Frank D'Armata
Wydawca:
Story House Egmont (2021)
Wydane w seriach:
Klub Świata Komiksu
ISBN:
978-83-281-5217-5
Autotagi:
druk
film i wideo
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - Katalog centralny
5.0

Komiks. Dawno temu, w piętnastym zeszycie komiksu „Amazing Fantasy” z 1962 roku, piętnastoletni Peter Parker został ugryziony przez radioaktywnego pająka i tak narodził się superbohater znany jako Spider-Man. Od tamtej opowieści minęło prawie sześćdziesiąt lat. Co by było, gdyby tyle samo czasu upłynęło również w życiu Spideya?
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Jeden z najlepszych pajęczych komiksów jakie w życiu czytałem ! Nie tylko ma świeży pomysł na siebie ( co by było gdyby Spider-Man normalnie się starzał od lat 60 ) ale i napisany jest swietnie, przedstawiając nam bardziej spójną , mniej pogmatwaną historię Człowieka Pająka od 1966 do 2019 z zachowanym przemijającym czasem. Plus rysunki Marka Bagleya którego niezbyt lubię , tutaj sprawdzają się bardzo dobrze . Choć niektóre miny postaci są zbyt prze­dram­atyz­owan­e . Jednak nie polecam tego komiksu komuś kto nie zna historii Spidera. Może być dla takiej osoby zbyt przytłaczająca ilość postaci , wątków czy motywacji które zrozumie tylko ktoś kto zna te postacie od dłuższego czasu . Nie mniej , komiks genialny . 10/10 Plus wydanie prześliczne.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo