12 dziecięcych wyzwań

Inne tytuły:
polscy autorzy o tym, jak poradzić sobie z problemami
Agresja czyli, Nie daj się porwać lawinie
Autorzy:
Roksana Jędrzejewska-Wróbel
Agnieszka Frączek
Eliza Piotrowska
Marcin Przewoźniak ...
Ilustracje:
Elżbieta Kidacka
Wstęp:
Małgorzata Swędrowska
oraz:
Maria Ewa Letki
Liliana Fabisińska
Wydawcy:
Centrum Edukacji Dziecięcej - Publicat (2021)
Publicat
Papilon
Centrum Edukacji Dziecięcej
Wydane w seriach:
Seria 12
CED Centrum Edukacji Dziecięcej
Centrum Edukacji Dziecięcej
ISBN:
978-83-271-0557-8, 978-83-271-0674-2
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...

Dwunastu autorów napisało dwanaście opowiadań o wyzwaniach. Ukazując wyrazistych bohaterów i ich codzienne troski, starali się odpowiedzieć na pytanie, jak sobie poradzić z trudnościami. W książce znalazły się teksty o: poczuciu własnej wartości, agresji, tolerancji, zagrożeniach płynących z sieci, uważności, pasji, nadużywaniu urządzeń elektronicznych, rywalizacji, manipulacji, wysokiej wrażliwości, presji grupy oraz nieśmiałości. Czytajmy dzieciom tę książkę, zachęcając do rozmowy o sytuacjach, które mogą im się przytrafić. Niech wyrosną na dorosłych, którzy potrafią sobie poradzić z każdym wyzwaniem.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:polscy autorzy o tym, jak poradzić sobie z problemami Agresja czyli, Nie daj się porwać lawinie Dwanaście dziecięcych wyzwań Manipulacja, czyli kiedy powiedzieć "nie" Nieśmiałość, czyli jak powiększyć świat Pasja czyli Coś innego jest super! Poczucie własnej wartości czyli Lubię siebie Presja grupy, czylichwila prawdy Rywalizacja czyli Rodzina Potulaków, planszówka i czerwony tekturowy telewizor Tolerancja czyli Niezapokojona Wysoka wrażliwość czyli Jak opanować drżenie palców Zagroiżenia w sieci, czyli kim jesteś, krabie? Chaos, czyli Jak zachować umiar
Autorzy:Roksana Jędrzejewska-Wróbel Agnieszka Frączek Eliza Piotrowska Marcin Przewoźniak Joanna Krzyżanek Maria Szarf Anna Czerwińska-Rydel Anna Onichimowska Beata Ostrowicka Anna Sójka Anna Sójka-Leszczyńska Maria Ewa Letki
Ilustracje:Elżbieta Kidacka
Wstęp:Małgorzata Swędrowska
oraz:Maria Ewa Letki Liliana Fabisińska
Wydawcy:Centrum Edukacji Dziecięcej - Publicat (2021) Publicat Papilon Centrum Edukacji Dziecięcej
Serie wydawnicze:Seria 12 CED Centrum Edukacji Dziecięcej Centrum Edukacji Dziecięcej
ISBN:978-83-271-0557-8 978-83-271-0674-2
Autotagi:druk epika książki literatura literatura piękna opowiadania proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 4 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo