Technik weterynarii:

praktyka kliniczna

Tytuł oryginalny:
Elsevier's veterinary assisting textbook
Autor:
Margi Sirois
Tłumaczenie:
Agata Czerniewska
Michał Gajewski
Aneta Gerlak
Michał Gruss ...
Redakcja:
Jacek Szulc
Wydawca:
Edra Urban Partner (2021)
ISBN:
978-83-66548-91-6, 978-0-323-68145-2
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
publikacje fachowe
Więcej informacji...

Technik weterynarii powinien być osobą wrażliwą na krzywdę oraz cierpienie zwierząt, cechować się empatią oraz mieć świadomość, że znaczna część jego pracy to praca z ludźmi. Zawód ten wpisuje się w dziedzinę nauk medycznych i rozwija się bardzo dynamicznie, wymaga więc ustawicznego dokształcania. Z tego powodu technik weterynarii powinien dążyć do poszerzania wiedzy i doskonalenia swoich umiejętności, a niniejszy podręcznik jest do tego idealnym narzędziem. W zrozumiały sposób przedstawia procedury kliniczne, laboratoryjne i radiograficzne, które powinny być stosowane w lecznicach małych i dużych zwierząt. Dużo uwagi poświęcono relacjom z opiekunami zwierząt i kwestiom behawioryzmu. Nie zabrakło również rozdziału o anatomii i fizjologii. Dodatkową wartością są rozdziały traktujące o pielęgnacji i hodowli dużych zwierząt, zwierząt egzotycznych oraz drobiu. Cała książka utrzymana jest w konwencji przekazywania wiedzy praktycznej, która będzie stosowana na co dzień, a zaktualizowana treść odzwierciedla najnowsze postępy w procedurach opieki weterynaryjnej. Cieszę się, że mogłem przyczynić się do wydania tego podręcznika, ponieważ dotychczas nie było takiej pozycji na polskim rynku. Mam nadzieję, że Technik weterynarii. Praktyka kliniczna stanie się pozycją obowiązkową na liście podręczników polecanych w szkołach kształcących techników weterynarii.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Margi Sirois
Tłumaczenie:Agata Czerniewska Michał Gajewski Aneta Gerlak Michał Gruss Magdalena Kalwas-Śliwińska Magdalena Stasiowska
Redakcja:Jacek Szulc
Wydawca:Edra Urban Partner (2021)
ISBN:978-83-66548-91-6 978-0-323-68145-2
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana podręczniki publikacje fachowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 2 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo