Złamane skrzydło Adrianka

Autor:
Ewa Nowak
Ilustracje:
Anna Łazowska
Wydawcy:
Harper Collins (2021)
HarperKids (2021)
ISBN:
978-83-276-6304-7
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...
4.3 (3 głosy)

Najmłodszy z całego rodzeństwa, bocianek Adrianek ma pecha. A to oplącze się sznurkiem, a to wypadnie z gniazda i złamie skrzydło. Z opresji zawsze ratuje go zawsze dzielna mała Ewunia, mieszkająca w domu nieopodal gniazda. Czy Adriankowi uda się pokonać przeciwności losu i wyrosnąć na dorodnego bociana? Co my możemy zrobić dla tych pięknych ptaków? Seria „Pomóż mi przetrwać” została stworzona dla dzieci, które chcą mądrze wspierać przyrodę. Książka zawiera planszę edukacyjną oraz sprawdzian wiedzy.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Bardzo fajna seria książek dla dzieci przybliżajaca tematy przyrodnicze w przystępny sposób
  • Bardzo fajna seria edukacyjnych książek dla dzieci, która przybliża im świat przyrody, pokazuję jak żyją różne zwierzęta i jak można im pomóc przetrwać
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Ewa Nowak
Ilustracje:Anna Łazowska
Wydawcy:Harper Collins (2021) HarperKids (2021)
Serie wydawnicze:Pomóż mi przetrwać Akademia Mądrego Dziecka Harperkids Akademia Mądrego Dziecka (HarperCollins Polska) Pomóż mi przetrwać (HarperCollins Polska)
ISBN:978-83-276-6304-7
Autotagi:beletrystyka druk epika ikonografia książki liryka literatura literatura piękna opowiadania proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 18 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo