Dzień i noc

Inne tytuły:
Day and night
Autorzy:
Dorota Lipińska
Monika Ufel
Ilustracje:
Joanna Bartosik
Wydawca:
Wydawnictwo Widnokrąg (2021)
Wydane w seriach:
Franek, Frania & Felix
ISBN:
978-83-962038-3-0, 978-83-962038-4-7
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
proza
publikacje dydaktyczne
4.5 (2 głosy)

Kiedy słońce wstaje – wstajemy, a kiedy zachodzi – idziemy spać. Franek, Frania & Felix to seria kartonówek dla najmłodszych skonstruowana w taki sposób, by otwierała na kontakt z językiem obcym oraz – a może przede wszystkim – dawała przyjemność z obcowania z książką. Można ją czytać po polsku lub po angielsku, a także puścić wodze fantazji i tworzyć własne historie o sympatycznych bohaterach. Opowieść w książce toczy się spokojnym, znanym i bliskim dzieciom rytmem dnia i nocy. Poznają i uczą się nazywać codzienne czynności, a także zwroty na dobry dzień i na dobranoc. Franek, Frania i Felix spędzają dzień dokładnie tak, jak mali czytelnicy. A jak koty spędzają dzień? Okazuje się, że zdecydowanie dłużej śpią! Do książki przygotowane jest nagranie wykonane przez profesjonalnych lektorów, dostępne za pomocą kodu QR.Kiedy słońce wstaje, zaczyna się dzień.When the sun rises, a new day starts. Dzień dobry! Good morning! Kiedy Franek i Frania się budzą, Felix je śniadanie. When Frank and Franny wake up, Felix has breakfast. Pyszne!Delicious! Kiedy Franek I Frania jedzą śniadanie, Felix się bawi. While Frank and Franny have a breakfast, Felix plays. Miłej zabawy! Have fun! Zabawne, pełne sytuacyjnego humoru ilustracje, zagadki i łatwe do zapamiętania zwroty zaproponowane w książkach sprawiają, że spędzanie czasu z książką jest czystą przyjemnością a dodatkowo pobudza wyobraźnię. Książki przeznaczone są dla szerokiej grupy docelowej (1-6), dzięki temu żyją długo, a dziecko może z ukochaną książką pozostać na dłużej.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Fajna seria dla dzieci do nauki angielskiego
  • Prosta książka do nauki języka angielskiego dla dzieci
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo