Mniam!:

co w brzuchu burczy

Autor:
Anna Czerwińska-Rydel
Ilustracje:
Anna Gensler-Buraczyńska
Wydawcy:
Papilon - Publicat (2021)
Publicat
Papilon
Wydane w seriach:
Wiem i ja
wszystko o brzuchu
ISBN:
978-83-271-0456-4, 978-83-271-0695-7
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
publikacje dydaktyczne
5.0

Ile to jest kęs? Dlaczego musimy pogryzać jedzenie, zanim je połkniemy? Czy to dobrze, że w naszych jelitach mieszkają bakterie? Skąd się bierze czkawka? Dlaczego kupa to ważna rzecz i o czym może świadczyć? Zabawny duet ekspertów - Profesor Mądralski i Krowa Gryzelda - bierze bod lupę BRZUCH, by odpowiedzieć na każde pytanie! Wiek przedszkolny to czas w życiu dziecka, w którym kształtują się przyzwyczajenia mające wpływ na jego późniejsze życie. Maluch uczy się odpowiedzialności za swoje zdrowie i nabywa nawyków żywieniowych. Dzięki książce zajrzy w głąb jamy ustnej i przełyku, obejrzy żołądek, przekona się, jak długie są jelita oraz co robią wątroba i trzustka. Dowie się, co dzieje się z każdym kęsem, który zjadamy i jak ważne jest zdrowe odżywianie. Książka w przyjazny, prosty sposób wyjaśnia pojęcia, takie jak: sok żołądkowy, enzymy, wyrostek robaczkowy. Mniam! Co w brzuchu burczy to edukacja z humorem, opatrzona ilustracjami z całym mnóstwem szczegółów. A wszystko to w trwałej i bezpiecznej kartonowej formie z zaokrąglonymi narożnikami.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Polecamy całą serię. W zabawny sposób, w krótkich informacjach opatrzonych ładnymi ilustracjami przemycone jest duża dawka wiedzy
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo