Przedszkole

Tytuł oryginalny:
Im Kindergarten
Autor:
Susanne Gernhäuser
Tłumacz:
Anna Horosiewicz
Ilustracje:
Barbara Jelenkovich
Barbara Jelenković
Ursula Weller
Wydawcy:
Papilon (2021)
Papilon - Publicat (2019)
Publicat
Wydane w seriach:
Moja Wielka Wyszukiwanka
ISBN:
978-83-271-0559-2, 978-83-271-0613-1
978-83-271-0684-1
Autotagi:
beletrystyka
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
3.5 (2 głosy)

Dla tych, którzy pójdą do przedszkola lub chodzą do przedszkola. Dla tych, którzy chcą poznawać świat. Dla tych, którzy cieszą się, wyszukując szczegóły na kolorowych, pełnych detali ilustracjach. 11 plansz ukazujących dziesiątki przedszkolnych sytuacji, takich jak zdejmowanie kurtek w szatni, mycie rąk, zabawa czy przedszkolne posiłki. Obok każdej planszy krótkie, przystępne informacje o przedstawionym miejscu oraz nazwy pojedynczych elementów przy obrazkach zachęcających do zabawy w wyszukiwanie. Kartonowa, trwała książka dla maluchów i przedszkolaków. [Opis pochodzi od wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Wyszukiwanka związana z przedszkolem
  • Trochę rozczarowała nas ta książka. Jest w niej zdecydowanie mniej rzeczy do wyszukiwania niż w innych książkach z tej serii, które mieliśmy
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo