Pierwszy dzień w przedszkolu

Tytuł oryginalny:
First day at preschool
Autor:
Chiara Piroddi
Ilustracje:
Federica Nuccio
Roberta Vottero
Tłumacz:
Joanna Olejarczyk
Wydawcy:
Jupi Jo (2021)
Wydawnictwo Jedność
Wydane w seriach:
Z Poradnika Smyka
ISBN:
978-83-8144-484-2
Autotagi:
beletrystyka
druk
komiksy i książki obrazkowe
książki
opowiadania
poradniki
proza
zbiory opowiadań
3.0

Julek, glówny bohater książeczki, podsuwa pięć zabawnych i kreatywnych sposobow poradzenia sobie z emocjami, które towarzyszą pójściu do przedszkola. Bez trudu może je wyprobować każdy maluch. Ilustracje, naśladujące dziecięce rysunki, skupiają uwagę małych czytelników i pomagają oswoić się z nową sytuacją. Książka jest skierowana rownież do rodziców - znajdą w niej praktyczne porady psychologa, które pomogą przygotować dziecko na pierwszy dzień w przedszkolu.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Prosta seria książek poruszająca różne ważne dla dzieci problemy
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo