Gdzie kotek ma?

Autor:
Monika Rejkowska
Ilustracje:
Monika Rejkowska
Wydawca:
Wydawnictwo Dwie Siostry (2021-2023)
ISBN:
978-83-8150-183-5, 978-83-8150-470-6
Autotagi:
druk
komiksy i książki obrazkowe
książki
4.0 (2 głosy)

Gdzie kotek ma uszy? Gdzie mewa ma dziób? Gdzie słoń ma pupę? I gdzie ty masz nos? Kartonowa książka z klapkami do zabawy w szukanie i pokazywanie. W tej wdzięcznie zilustrowanej książce spotkacie kilkanaście sympatycznych zwierzaków. Czy uda wam się pokazać, gdzie mają łapki, pazurki, dzioby, brzuszki i ogony? To wcale nie takie proste! Czasem trzeba zajrzeć pod lodowiec, w głąb mrowiska albo za wodospad. Doskonała zabawa dla maluchów i świetne ćwiczenie pokazywania palcem - jednej z pierwszych umiejętności komunikacyjnych [opis wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Prosta książka dla najmłodszych z klapkami, zagadkami, prostymi ilustracjami
  • Fajna, solidnie wykonana, prosta książka z okienkami, zachęcająca do interakcji. Polecam
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo