Trapcio:

baśń muzyczna

Wykonanie:
Tomasz Grochoczyński
Bogdan Baer (1926-2002)
Stanisława Celińska
Aleksandra Koncewicz (1930-2021) ...
Kompozytor:
Zbigniew Rymarz
Autor:
Wanda Rosik-Wiśniewska
Reżyseria:
Tomasz Grochoczyński
Aranżacja:
Janusz Sent
Tłumacz:
Andrzej Stockinger (1928-1993)
Wydawca:
Tonpress KAW (1986)
Autotagi:
audiobooki
nagrania muzyczne
płyty gramofonowe
Źródło opisu: Książnica Karkonoska | Jeleniogórskie Centrum Informacji i Edukacji Regionalnej - Katalog księgozbioru
Więcej informacji...
5.0
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Widać ile pracy włożyli w 'Trapcia' jego twórcy, ponieważ ich stopień zaangażowania w produkcję jest doprawdy imponujący. Od piosenek, aranżacji, aktorów, udźwiękowienia, tekstów, dialogów - wszystko to od początku do końca trzyma naprawdę wysoki poziom i nie nachalny aspekt edukacyjny. Jeszcze długo po odsłuchaniu płyty będziemy nucić 'Gdzie iest ulica oranżadowa?'...
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Wykonanie:Tomasz Grochoczyński Bogdan Baer (1926-2002) Stanisława Celińska Aleksandra Koncewicz (1930-2021) Bogusław Koprowski (1940-2017) Krzysztof Krupiński Ilona Kuśmierska (1948-2022) Halina Rabenda Andrzej Stockinger (1928-1993)
Kompozytor:Zbigniew Rymarz
Autor:Wanda Rosik-Wiśniewska
Reżyseria:Tomasz Grochoczyński
Aranżacja:Janusz Sent
Tłumacz:Andrzej Stockinger (1928-1993)
Wydawca:Tonpress KAW (1986)
Autotagi:audiobooki literatura muzyka nagrania nagrania muzyczne płyty gramofonowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 2 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo