O Wilku który chciał zostać superbohaterem

Tytuł oryginalny:
Loup qui voulait être un super-héros
Autor:
Orianne Lallemand
Ilustracje:
Éléonore Thuillier
Tłumacz:
Iwona Janczy
Wydawca:
Wydawnictwo Adamada (2018-2021)
Wydane w seriach:
Przygody Wilka
ISBN:
978-83-8118-336-9
Autotagi:
beletrystyka
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
3.0 (2 głosy)

Kolejna część serii o przygodach Wilka. Tym razem Wilk wpadł na ekstrapomysł - zostanie superbohaterem. Wystarczy odpowiednie przebranie i proszę – mamy ekstrafantastikowilka. Czy dzięki tej przemianie Wilk pomoże Grubemu Ludwikowi? Czy uratuje Wilczycę? Okiełzna rwącą rzekę?
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Kolejne opowiadanie o przygodach wilka i jego przyjaciół. Inne książki z tej serii bardziej się podobały naszemu dziecku
  • Seria o przygodach wilka i jego przyjaciół. Format, ilustracje i ilość tekstu na stronach na plus. Sama przygodach w tej części, w której wilk chciał zostać superbohaterem nas nie porwała
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo