Jak nie ranić własnego dziecka?:

o wychowaniu bez awantur

Tytuł oryginalny:
Erziehen ohne Schimpfen
Alltagsstrategien für eine artgerechte Erziehung,
Autor:
Nicola Schmidt
Tłumacz:
Ewa Kochanowska-Szlęzak
Wydawcy:
Wydawnictwo Otwarte (2021-2023)
Fundacja Edukacji Nowoczesnej (2022)
Fundacja Moderna
Wydane w seriach:
Książka dla Ciebie (Fundacja Edukacji Nowoczesnej)
Książka dla Ciebie
Książka dla Ciebie 2022
ISBN:
978-83-8135-078-5, 978-83-8135-289-5
Autotagi:
CD
DAISY
druk
książki
poradniki
Więcej informacji...
4.5 (2 głosy)

Badania jednoznacznie dowodzą, że krzyki i kary są nieskuteczne, poza tym sprawiają, że dzieci nie potrafią odnaleźć się we współczesnym świecie. I choć większość z nas zdaje sobie z tego sprawę, to zdarza się, że nie jesteśmy w stanie opanować emocji i wybuchamy. Jak sobie z tym poradzić? Pomoże ci w tym Nicola Schmidt – wykładowczyni, dziennikarka naukowa i autorka bestsellerów o rozwoju dziecka. Przekazała już tysiącom rodziców, jak w sposób empatyczny i pełny ciepła nawiązać kontakt z dzieckiem i samym sobą. Teraz ty możesz skorzystać z jej rad. Dzięki tej książce: - Nauczysz się, jak zachować spokój i sterować swoimi reakcjami, kiedy czujesz, że zaraz wybuchniesz. - Dowiesz się, co dzieje się w mózgu dziecka, które jest krytykowane i obrażane. - Wyćwiczysz takie sposoby postępowania, aby krok po kroku realnie i trwale wzmocnić swoją więź z dzieckiem. Trzymasz w ręku poradnik, który sprawi, że u dziecka zaczniesz szukać możliwości, a nie deficytów, oraz upewni cię, że miłością i okazaniem zrozumienia można (prawie) wszystko naprawić.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Książka ukazująca pomysły na lepsze poznanie siebie i sposoby pracy nad sobą. Pisana w sposób prosty i zrozumiały, dostępny dla każdego. Również metody w niej zawarte są dostępne dla każdego, kto chce pracować nad sobą. Myśli ukazane w tej publikacji są raczej oczywiste, ale tak oczywiste, że aż o nich zapominamy i nie zauważamy. Autorka daje przykłady prostych ćwiczen, które mają na celu pomóc nam w zrozumieniu własnych reakcji i własnych emocji oraz pomóc nam zobaczyć.
  • Bardzo dobry poradnik o tym jak współdziałać z dziećmi, aby nie tworzyć sytuacji konfliktowych/agresywnych. Wiele porad praktycznych na przykładzie konkretnych sytuacji. Jedną wskazówkę nawet wykorzystałam od razu - "zarządziłam zmianę" odnośnie mycia zębów (od dziś nie myjesz zębów, bo to bez sensu, szkoda czasu!). W życiu tak szybko córka nie umyła szybko zębów .... bez ponaglania i przypominania :D :D Także ten... próbuję dalszych rad. Książkę polecam :)
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Alltagsstrategien für eine artgerechte Erziehung,
Autor:Nicola Schmidt
Tłumacz:Ewa Kochanowska-Szlęzak
Instytucje sprawcze:Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych Fundacja Moderna Fundacja Edukacji Nowoczesnej
Wydawcy:Wydawnictwo Otwarte (2021-2023) Fundacja Edukacji Nowoczesnej (2022) Fundacja Moderna
Serie wydawnicze:Książka dla Ciebie (Fundacja Edukacji Nowoczesnej) Książka dla Ciebie Książka dla Ciebie 2022
ISBN:978-83-8135-078-5 978-83-8135-289-5
Autotagi:audiobooki CD czytak DAISY druk książki literatura literatura stosowana MP3 nagrania podręczniki poradniki poradniki i przewodniki wychowanie
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 9 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo