Uszy do góry!

Inne tytuły:
10 opowieści na lepszy nastrój
dla wszystkich, którzy mają serca pełne uśmiechu i radości
Autorzy:
M. Merce Conangla
Jaume Soler
Ilustracje:
Jaume Soler
Tłumacz:
Katarzyna Gajos
Wydawca:
Wydawnictwo Jedność (2019)
Wydane w seriach:
Jedność dla Dzieci
ISBN:
978-83-8144-066-0
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy - Katalog centralny
3.0

Prawdziwa gratka dla dziecięcej wyobraźni i zaproszenie do spojrzenia na siebie i innych z radością. Ten nietuzinkowy zbiór opowieści skupia się wokół dobrego nastroju i uczucia szczęścia. Zawiera oryginalne, zabawne i krótkie historie do przeczytania z dzieckiem o każdej porze dnia. Czytając zawarte w tej książce historie, dzieci dowiedzą się, że uśmiech ma ogromną moc i potrafi rozweselić najsmutniejsze serce, osłodzić trudne chwile i złagodzić wszelką gorycz. Urocze, zabawne ilustracje, w których pełno jest zachwycających detali, zaznajamiają najmłodszych z różnymi emocjami. To świetna propozycja nie tylko dla dzieci oswajających świat uczuć, ale również dla rodziców i opiekunów, którzy dzięki niej mogą pomóc dzieciom w rozwoju emocjonalnym. Ta wesoła książka spodoba się i dużym, i małym. Dowcipny i mądry tekst i bajecznie kolorowe, oryginalne ilustracje sprawią, że czytanie i wertowanie jej stron stanie się niezapomnianą, pełną radości przygodą. Zapraszamy do lektury i życzymy wszystkim czytającym dobrego humoru. [nota wydawcy]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo