Mistakos:

Walka o stołki!

Wydawca:
Trefl
Autotagi:
gry planszowe
obiekty trójwymiarowe
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna Gminy Grodzisk Mazowiecki - Katalog księgozbioru
4.0

Gra „Mistakos” może przebiegać w dwóch wariantach: • Wariant 1 – Gracze jeszcze przed rozpoczęciem stawiania wieży z krzeseł, określają ilość rund do rozgrania np. 5. Zwycięża, ten, który na swoim koncie ma najmniej punktów karnych. Liczba punktów ujemnych odpowiada liczbie krzeseł, które spadły na stół w czasie ruchu danego gracza. • Wariant 2 – Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się wszystkich krzeseł. Pulę krzeseł należy podzielić po równo między graczy. Następnie każdy z graczy, jeden po drugim, dokłada krzesełka, tak by nie zniszczyć konstrukcji. Wszystkie krzesła, które spadną na stół, trafiają do puli gracza, który aktualnie wykonywał ruch. Niebanalna forma i proste zasady to główna zaleta gry rodzinnej „Mistakos”. Świetnie sprawdzi się jako zabawa łącząca graczy w różnym wieku. Gra z pewnością wyzwala wiele emocji, radości i daje niemałą satysfakcję dla zwycięzcy. (Noty wydawcy).
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Fajna gra zręcznościowa dla całej rodziny. Można w nią grać już z małymi dziećmi
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo