Cardcaptor Sakura: Cardcaptor Sakura

Tytuł oryginalny:
Card Captor Sakura
Inne tytuły:
Cardcaptor Sakura 1
Autorzy:
Satsuki Igarashi
Clamp
Nanase Ohkawa
Tsubaki Nekoi ...
Tłumaczenie:
Karolina Dwornik
Aleksandra Siemiradzka
Opracowanie:
Clamp
Wydawca:
Wydawnictwo Waneko (2019)
ISBN:
978-83-8096-535-5, 978-83-8096-543-0
978-83-8096-543-0
Autotagi:
beletrystyka
druk
ikonografia
komiksy
komiksy i książki obrazkowe
książki
Więcej informacji...

Sakura Kinomoto to dziewczynka jak każda inna. Uwielbia się bawić, lekcje wychowania fizycznego oraz nienawidzi np. matematyki. Pewnego dnia, Sakura w biblioteczce ojca znajduje zaczarowaną Księgę Clowa, która zamyka w sobie Karty Clowa. Jednak… księga była pusta! Cerberus, Bestia pieczęci pojawia się przed dziewczynką i nakazuje jej schwytać wszystkie karty i zamknąć je w Księdze inaczej staną się rzeczywistymi bytami i będą czynić zło. Cerberus wraz z Sakurą i jej przyjaciółką Tomoyo rozpoczynają swoją magiczną podróż w celu odzyskania wszystkich Kart Clowa, nim te rozpętają chaos.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Cardcaptor Sakura 1
Autorzy:Satsuki Igarashi Clamp Nanase Ohkawa Tsubaki Nekoi Mokona Apapa
Tłumaczenie:Karolina Dwornik Aleksandra Siemiradzka
Opracowanie:Clamp
Wydawca:Wydawnictwo Waneko (2019)
ISBN:978-83-8096-535-5 978-83-8096-543-0 978-83-8096-543-0
Autotagi:beletrystyka druk ikonografia komiksy komiksy i książki obrazkowe książki literatura literatura piękna
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 4 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo