Trenuj mózg poprzez ruch:

236 ćwiczeń procesów sensorycznych

Inne tytuły:
Dwieście trzydzieści sześć ćwiczeń procesów sensorycznych
Redakcja:
Zbigniew Przyrowski
Wydawca:
Empis Mateusz Przyrowski (2016-2022)
ISBN:
978-83-934784-4-6
Autotagi:
druk
książki
poradniki
publikacje fachowe

Przekazujemy Państwu pierwszą taką w Polsce książkę z bardzo bogatym zestawem ćwiczeń stosowanych w terapii integracji sensorycznej. Książka "Trenuj mózg poprzez ruch" to wyjątkowa pozycja na polskim rynku. Przedstawione ćwiczenia nie tyko są szczegółowo opisane, ale książka zawiera profesjonalne wskazania, czemu mają służyć i co można osiągnąć stosując je. Opis każdego z ćwiczeń zawiera też propozycje ich modyfikacji, co skutkuje tym, że z 236 proponowanych ćwiczeń uzyskujemy ich, co najmniej 500. Publikacja pod redakcją Zbigniewa Przyrowskiego terapeuty i instruktora seniora terapii integracji sensorycznej z przeszło dwudziestoletnim doświadczeniem w tej formie terapii gwarantuje profesjonalizm. Ćwiczenia opracowane przez kilkunastu praktykujących od wielu lat w Sensum Mobile terapeutów integracji sensorycznej są na co dzień sprawdzane podczas kolejnych sesji terapeutycznych przynosząc sukcesy. Układ książki - każde ćwiczenie na oddzielnej stronie - ułatwia praktyczne jej wykorzystanie. Autorom książki przyświecała głównie myśl by poprzez publikację tych ćwiczenia podnosić profesjonalizm i ujednolicać terapię procesów.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo