Kroniki Woodsword: Mob w maszynie

Inne tytuły:
Mob w maszynie T.4
Autorzy:
Nick Eliopulos
Luke Flowers
Tłumacz:
Anna Hikiert
Ilustracje:
Luke Flowers
Wydawcy:
HarperCollins Polska (2020)
Egmont Polska (2020)
Wydane w seriach:
Kroniki Woodsword
Minecraft
Oficjalna przygoda Minecrafta
ISBN:
978-83-276-6286-6, 978-83-281-4781-2
Autotagi:
beletrystyka
druk
ikonografia
książki
powieści
proza
5.0

Kolejna odsłona przygód Morgana, Ash, Harper, Po i Jodi, czyli czwarta część z serii powieści pt. „Kroniki Woodsword”, których akcja toczy się w świecie Minecrafta. Tym razem uczniowie z Woodsword trafiają do wybudowanej w świecie Minecrafta repliki własnej szkoły. Na pierwszy rzut oka wszystko wydaje się znajome, lecz przyjaciele szybko odkrywają, że nic nie działa tu według znanych im zasad gry. Atakuje ich horda mrocznych szkieletów, ściany rozpadają się na milion cyfrowych kawałków, a płomienie Netheru pojawiają się w zupełnie nieoczekiwanych miejscach. Wszystko to dzieje się za sprawą nieznajomego, który nazywa siebie Królem Przywoływaczy. Gdy także w prawdziwej szkole Woodsword zaczynają dziać się dziwne rzeczy, przyjaciele wiedzą już, że muszą szybko dowiedzieć się, kto lub co kryje się za Królem Przywoływaczy i czy jest on w stanie wydostać się z gry…
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo