Mój pierwszy kodzik xD:

kodawanie ważne jak pisanie i czytanie!

Autor:
Agnieszka Antosiewicz
Wydawca:
Wydawnictwo GREG (2020)
ISBN:
978-83-7517-974-3
Autotagi:
druk
książki
publikacje dydaktyczne
Źródło opisu: Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Pile - Katalog główny

Kodowanie ważne jak pisanie i czytanie! W dzisiejszych czasach język informatyczny, obok języka ojczystego i języka obcego, stał się podstawą, którą dzieci powinny opanować, by swobodnie poruszać się we współczesnym świecie. Przedstawiamy rewelacyjny zbiór zabaw, które wprowadzają dzieci w świat kodowania i programowania na wczesnym etapie ich rozwoju - już w przedszkolu - czyli od 4. roku życia! Zgromadziliśmy w książce wiele różnorodnych ciekawych zadań, ze zróżnicowaną skalą trudności, które zawierają elementy kodowania oraz które ćwiczą orientację przestrzenną, logiczne myślenie, rozwijają kreatywność, wprowadzają do układu współrzędnych. W środku znajdują się nie tylko lubiane przez dzieci dyktanda graficzne, ale też mapy, rytmy, kody i ciekawe zagadki! Naukę kodowania warto zacząć wcześnie, bez tabletu czy smartfona. Polecamy!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo