Nowe bajki, które uczą, jak być szczęśliwym

Tytuł oryginalny:
Más cuentos para educar niños felices
Autor:
Begoña Ibarrola
Ilustracje:
Jesús Gabán
Tłumacz:
Katarzyna Okrasko
Wydawcy:
Grupa Wydawnicza Adamantan (2020)
Finebooks (2020)
Finebooks - Grupa Wydawnicza Adamantan (2019-2020)
ISBN:
978-83-7350-496-7
Autotagi:
beletrystyka
druk
książki
opowiadania
poradniki
proza
zbiory opowiadań
5.0

Kontynuacja przygód bohaterów bestselleru "Bajki, które uczą, jak być szczęśliwym". Szczęście to stan harmonii i wewnętrznego spełnienia. To osobisty stosunek do życia, sposób jego przeżywania i odczuwania. Różni ludzie, sytuacje, miejsca i rzeczy ułatwiają nam lub utrudniają osiągnąć szczęście, ale nikt nie może nam go podarować ani odebrać. Jako rodzice i dorośli możecie wybrać sposób wychowania, który promuje rozwój zdrowy, szczęśliwy i zrównoważony. Taki, którego efektem będą dzieci szczęśliwe, dobrze rozwinięte intelektualnie, inteligentne emocjonalnie, otwarte na innych i zintegrowane ze społeczeństwem. Jeśli chcecie pomóc swoim dzieciom osiągnąć ten cel, w tej książce znajdziecie liczne wskazówki, jak wykonać to satysfakcjonujące zadanie. Begona Ibarrola to hiszpańska psycholog i pedagog. Jej książki dla dzieci i poradniki dla rodziców od lat cieszą się ogromną popularnością.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • W lesie mieszkają zwierzęta, które chętnie przyjmują gości w niedoli. Dzięki dobrym cechom charakteru gospodarzy, nieszczęśliwe zwierzęta znajdują ukojenie i chęć do bycia pozytywną lub lepszą istotą. • Świetny poradnik, dla dzieci i rodziców, wskazujący dobre i niepożądane zachowania w społeczeństwie. Opowiadania uczą radzenia sobie z frustracją, aktywnego słuchania, uprzejmości, empatii, wdzięczności, pozytywnego myślenia. Każdy tekst zawiera wstęp do omawianego tematu oraz podsumowanie i zadania dot. przeczytanej historii.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo