Nowe bajki, które uczą, jak być szczęśliwym

Tytuł oryginalny:
Más cuentos para educar niños felices
Autor:
Begoña Ibarrola
Ilustracje:
Jesús Gabán
Tłumacz:
Katarzyna Okrasko
Wydawcy:
Finebooks (2020-2025)
Grupa Wydawnicza Adamantan (2020)
Finebooks - Grupa Wydawnicza Adamantan (2019-2020)
ISBN:
978-83-7350-496-7, 978-83-7350-567-4
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
poradniki
proza
zbiory opowiadań
5.0

Kontynuacja przygód bohaterów bestselleru "Bajki, które uczą, jak być szczęśliwym". Szczęście to stan harmonii i wewnętrznego spełnienia. To osobisty stosunek do życia, sposób jego przeżywania i odczuwania. Różni ludzie, sytuacje, miejsca i rzeczy ułatwiają nam lub utrudniają osiągnąć szczęście, ale nikt nie może nam go podarować ani odebrać. Jako rodzice i dorośli możecie wybrać sposób wychowania, który promuje rozwój zdrowy, szczęśliwy i zrównoważony. Taki, którego efektem będą dzieci szczęśliwe, dobrze rozwinięte intelektualnie, inteligentne emocjonalnie, otwarte na innych i zintegrowane ze społeczeństwem. Jeśli chcecie pomóc swoim dzieciom osiągnąć ten cel, w tej książce znajdziecie liczne wskazówki, jak wykonać to satysfakcjonujące zadanie. Begona Ibarrola to hiszpańska psycholog i pedagog. Jej książki dla dzieci i poradniki dla rodziców od lat cieszą się ogromną popularnością.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • W lesie mieszkają zwierzęta, które chętnie przyjmują gości w niedoli. Dzięki dobrym cechom charakteru gospodarzy, nieszczęśliwe zwierzęta znajdują ukojenie i chęć do bycia pozytywną lub lepszą istotą. • Świetny poradnik, dla dzieci i rodziców, wskazujący dobre i niepożądane zachowania w społeczeństwie. Opowiadania uczą radzenia sobie z frustracją, aktywnego słuchania, uprzejmości, empatii, wdzięczności, pozytywnego myślenia. Każdy tekst zawiera wstęp do omawianego tematu oraz podsumowanie i zadania dot. przeczytanej historii.
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo