Dziewczyno, przestań ciągle przepraszać!:

odrzuć cudze oczekiwania i bez poczucia winy zacznij żyć po swojemu

Tytuł oryginalny:
Girl, stop apologizing
a shame-free plan for embracing and achieving your goals,
Autor:
Rachel Hollis
Tłumacz:
Magda Witkowska
Ilustracje:
Annie Ludes
Wydawcy:
MT Biznes (2023)
Legimi (2023)
Laurum (2020-2023)
Laurum - MT Biznes (2020)
ISBN:
978-83-8087-953-9, 978-83-8231-220-1
978-83-8231-232-4
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poradniki
4.0

Bądź kobietą, którą chcesz być.Bądź kobietą, która jest z siebie dumna.Bądź kobietą, która się nie wyrzeka swojego życia.Bądź kobietą, która nigdy nie prosi o pozwolenie, żeby być sobą.Czas pokazać światu, co się dzieje, gdy kobieta postanawia osiągnąć coś wielkiego.Rachel Hollis, bestsellerowa pisarka, założycielka wartej miliony dolarów firmy medialnej i autorka powyższych słów, wzywa nas, kobiety, do działania. Doskonale wie, że często dorastamy i żyjemy w przekonaniu, że powinnyśmy patrzeć na siebie przez pryzmat innych ludzi - jako żony, matki, córki albo pracownice - i że poszukiwanie własnej tożsamości albo zastanawianie się nad naszymi potrzebami powinno zejść na dalszy plan.Hollis rzuca kobietom na całym świecie wyzwanie: zacznijcie marzyć! Umiejętnie przeplata emocje, humor i rzeczowe argumenty, pokazując, że można osiągnąć w życiu to, czego się chce. W Dziewczyno, przestań ciągle przepraszać! opowiada o własnych doświadczeniach i błędach, a przy tym radzi, co można zrobić, żeby żyć upragnionym życiem.Z książki dowiesz się, jak: - odrzucić wymówki, przez które stoisz w miejscu, - kształtować nawyki i zachowania, które poprowadzą cię do sukcesu, - nabywać nowe umiejętności, dzięki którym będziesz mogła dynamicznie się rozwijać.Po przeczytaniu tej bezkompromisowej książki-manifestu zaczniesz otwarcie mówić o swoich zamiarach, wyznaczać punkty docelowe i kreślić własną mapę podróży do celu. Pomogą ci w tym serdeczne słowa inspiracji oraz praktyczne narzędzia oferowane przez autorkę.Rachel Hollis jest bestsellerową pisarką i autorką podcastów biznesowych, a także rozchwytywaną mówczynią motywacyjną. Dzięki popularności swoich książek i sile oddziaływania społecznego zdołała zbudować w mediach społecznościowych wielomilionową, globalną bazę fanów.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo