Terapia integracji sensorycznej

Inne tytuły:
Ćwiczenia usprawniające bazowe układy zmysłowe i korygujące zaburzenia planowania motorycznego
Terapia integracji sensorycznej Z. 1,
Autor:
Bożenna Odowska-Szlachcic
Wydawca:
Grupa Wydawnicza Harmonia (2010-2023)
Wydane w seriach:
Biblioteka Integracji Sensorycznej
Biblioteka SI
ISBN:
978-83-7134-413-8, 978-83-8309-333-8
978-83-7234-413-8
Autotagi:
druk
książki
literatura stosowana
Więcej informacji...

Zeszyt 1 stanowi uzupełnienie książki zatytułowanej Metoda Integracji sensorycznej we wspomaganiu rozwoju mowy u dzieci z uszkodzeniami ośrodkowego układu nerwowego.Zawiera krótką charakterystykę bazowych systemów zmysłowych oraz ćwiczenia i strategie terapeutyczne do ich usprawniania.Adresowany jest m.in. do terapeutów SI w celu ułatwienia opracowywania programów terapeutycznych. Wiele wskazówek i praktycznych rozwiązań znajdą w nim także inni specjaliści pracujący z dziećmi ze sprzężonymi zaburzeniami.Materiał został opracowany tak, aby umożliwić stymulację systemów zmysłowych w warunkach tzw. gabinetowych.Zeszyt powstał również z myślą o rodzicach, którzy mając zalecenia do pracy z dzieckiem w domu, często nie wiedzą, jakie wybrać pomoce i jak z nich korzystać.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Ćwiczenia usprawniające bazowe układy zmysłowe i korygujące zaburzenia planowania motorycznego Terapia integracji sensorycznej Z. 1,
Autor:Bożenna Odowska-Szlachcic
Ilustracje:Agata Półtorak
oraz:Agata Półtorak
Wydawca:Grupa Wydawnicza Harmonia (2010-2023)
Serie wydawnicze:Biblioteka Integracji Sensorycznej Biblioteka SI
ISBN:978-83-7134-413-8 978-83-8309-333-8 978-83-7234-413-8
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana poradniki poradniki i przewodniki publikacje fachowe publikacje naukowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 11 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo