Arteterapia indywidualna

Inne tytuły:
Arteterapia Cz. 4,
Redakcja:
Aleksandra Chmielnicka-Plaskota
Bartosz Łoza
Instytucje sprawcze:
Instytut Edukacji Artystycznej
Klinika Psychiatrii
Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza
Towarzystwo Przyjaciół Tworek Amici di Tworki ...
Wydawca:
Difin (2020)
Wydane w seriach:
Engram
ISBN:
978-83-8085-972-2, 9788379309722
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne
publikacje fachowe
publikacje naukowe
Więcej informacji...

Książka poświęcona jest arteterapii indywidualnej z uwzględnieniem jej praktycznych podstaw, procesu twórczego, zakładanych efektów oraz dokumentacji. Powstała na bazie praktyki arteterapeutycznej lekarzy, psychologów, artystów pracujących w placówkach medycznych i edukacyjnych, prowadzących indywidualne sesje arteterapeutyczne.W publikacji Czytelnik znajdzie:- podstawy pracy z klientem/dzieckiem,- studium przypadku,- wybrane podejścia do procesu twórczego,- funkcje i cel arteterapii,- czynniki leczące w terapii indywidualnej,- harmonogram sesji terapeutycznych z uwzględnieniem tematu i celu sesji,zakładanych efektów pracy terapeutycznej,- podstawowe formy dokumentacji terapeutycznej,- sesje indywidualne z wykorzystaniem technik sztuk wizualnych, terapii dźwiękiem, technik dramowych i hipnozy.Publikacja skierowana jest do: arteterapeutów, pedagogów, socjoterapeutów, psychologów, psychiatrów, osób czynnie zajmujących się terapią z wykorzystaniem technik sztuk wizualnych, muzycznych, dramowych oraz do studentów.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Arteterapia Cz. 4,
Redakcja:Aleksandra Chmielnicka-Plaskota Bartosz Łoza
Instytucje sprawcze:Instytut Edukacji Artystycznej Klinika Psychiatrii Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza Towarzystwo Przyjaciół Tworek Amici di Tworki Sekcja Arteterapii Stowarzyszenie Psychiatria i Sztuka
Wydawca:Difin (2020)
Serie wydawnicze:Engram
ISBN:978-83-8085-972-2 9788379309722
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana podręczniki publikacje dydaktyczne publikacje fachowe publikacje naukowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 2 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo