Hit czy kit?

Tytuł oryginalny:
Top oder Flop!
Autor:
Margit Auer ...
Lektor:
Maria Seweryn
Tłumacz:
Agata Mickiewicz-Janiszewska
Wydawcy:
Wydawnictwo Debit (2020-2023)
Wydawnictwo Sonia Draga
ISBN:
978-83-8057-405-2, 978-83-8057-460-1
978-83-8057-817-3
Autotagi:
audiobooki
CD
druk
książki
MP3
powieści
proza
Więcej informacji...

Piąta część niezwykłych przygód bohaterów Szkoły magicznych zwierząt. Prawdziwa sensacja w szkole Winterstone! Klasa panny Cornfield zakwalifikowała się do popularnego telewizyjnego show i wystąpi na szklanym ekranie! Wszyscy są gotowi do ostrej rywalizacji, również nowe magiczne zwierzęta: nonszalancki szczur Cooper i rozbrykany szympans Tingo. Rozpoczyna się wspaniała przygoda! Ale zaraz, coś się tu nie zgadza! W telewizyjnym konkursie najwyraźniej toczy się jakaś nieczysta gra. Czy magicznym zwierzętom uda się odkryć prawdę?
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Margit Auer Agata Mickiewicz-Janiszewska Nina Ilustracje Dulleck
Lektor:Maria Seweryn
Tłumacz:Agata Mickiewicz-Janiszewska
Ilustracje:Nina Ilustracje Dulleck
Wydawcy:Wydawnictwo Debit (2020-2023) Wydawnictwo Sonia Draga
Serie wydawnicze:Szkoła magicznych zwierząt Audiobook Audiobook - Wydawnictwo Debit Schule der magischen Tiere Szkoła magicznych zwierząt - Margit Auer
ISBN:978-83-8057-405-2 978-83-8057-460-1 978-83-8057-817-3
Autotagi:audiobooki beletrystyka CD druk epika fantastyka książki literatura literatura piękna MP3 nagrania powieści proza
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 12 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo