Ty jesteś marką

Autor:
Piotr Pawlukiewicz (1960-2020)
Ilustracje:
Karolina Brodowska
Wydawca:
Wydawnictwo RTCK (2019)
ISBN:
978-83-65927-97-2
Autotagi:
druk
książki
proza
przemówienia
publikacje religijne
Źródło opisu: Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna w Brzesku - Katalog księgozbioru
5.0

Są firmy, których logo znane jest prawie na całym świecie. Wydają miliony dolarów, aby uczynić swoje znaki rozpoznawalne. Chcesz czy nie, każdą swoją decyzją i czynem Ty również budujesz swoją markę, która jest kojarzona z określonymi wartościami. Po czym można Cię rozpoznać? Jaką marką jesteś? Książka ks. Piotra Pawlukiewicza to inspiracja i zachęta, aby budować na tym, co najbardziej wartościowe (choć czasami zapomniane i niedoceniane). To zbiór historii i anegdot o "małych" rzeczach, które konsekwentnie realizowane, budują prawdziwą wielkość. Bądź marką jakiej potrzebuje świat. Świat potrzebuje Twojego świadectwa. KS. PIOTR PAWLUKIEWICZ - dla wielu ludzi jest marką samą w sobie. Legenda polskiego kaznodziejstwa. Na jego kazaniach wychowały się pokolenia. Kochany przez wiernych, ceniony przez innych kaznodziei. Absolwent Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, Akademii Papieskiej w Krakowie i Uniwersytetu Jagiellońskiego. Autor serii nagrań “Sex, poezja, czy rzemiosło”, kilkunastu książek i współautor bestselleru “Czarny humor”. Głosił rekolekcje w wielu miastach Polski, a także w Sztokholmie, Londynie, Dortmundzie, Zurichu, Bernie, Rzymie i Budapeszcie. Jego przesłanie "świat potrzebuje ludzi, którzy robią to, co ich ożywia" dało początek marce RTCK.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo