Martynka poznaje czas

Ilustracje:
Marcel Marlier (1930-2011)
oraz:
Gilbert Delahaye (1923-1997)
Wydawcy:
Grupa Wydawnicza Publicat (2020)
Wydawnictwo Papilon (2020)
Papilon . Grupa Wydawnicza Publicat (2020)
Wydane w seriach:
MARTYNKA/Publicat S. A
ISBN:
978-83-271-0500-4
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...

Rok, pory roku, miesiące, dni tygodnia, pory dnia, godziny. Wszystko, czego dzieci uczą się o czasie. Książka edukacyjna z Martynka jako przewodniczką oraz z pięknymi ilustracjami Marcela Marliera. W książce znajdziesz także grę, dzięki której dziecko sprawdzi swoją wiedzę o czasie oraz zegar do ćwiczenia umiejętności odczytywania godziny. Źródło: nota wydawcy
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Ilustracje:Marcel Marlier (1930-2011)
Autor:Maria Szarf
oraz:Gilbert Delahaye (1923-1997)
Wydawcy:Grupa Wydawnicza Publicat (2020) Wydawnictwo Papilon (2020) Papilon . Grupa Wydawnicza Publicat (2020)
Serie wydawnicze:MARTYNKA/Publicat S. A
ISBN:978-83-271-0500-4
Autotagi:druk epika grafiki ikonografia książki literatura literatura piękna opowiadania proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 141 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo