Zarządzanie:

teoria i praktyka

Redakcja:
Andrzej Krzysztof Koźmiński
Włodzimierz Piotrowski ...
Autor:
Aleksander Chrostowski ...
Wydawcy:
Wydawnictwo Naukowe PWN (1995-2013)
PWN (2000-2005)
Autotagi:
druk
podręczniki
skrypty
szkoły wyższe
zarządzanie
Więcej informacji...

Książka obejmuje wszystkie grupy zagadnień oraz problemy szczegółowe, które tę dyscyplinę tworzą. Do jej istotnych walorów należy powiązanie teorii organizacji i zarządzania z praktyką gospodarczą. Autorzy są bowiem nie tylko nauczycielami akademickimi, ale także często menedżerami i przedsiębiorcami. Klarowna struktura, barwne przykłady, liczne wyróżnienia, tabele i kolorowe rysunki dodatkowo podnoszą jej wartość dydaktyczną. Podręcznik składa się z 12 głównych rozdziałów, takich jak m.in.: struktury organizacyjne, planowanie, kontrola i controlling, zarządzanie międzynarodowe. Każdy z rozdziałów zakończony jest słownikiem najważniejszych pojęć, a większość - dodatkowo - pytaniami kontrolnymi. Obszerna bibliografia oraz indeksy: nazwisk, firm oraz rzeczowy, uzupełniają tę niezbędną dla tysięcy studentów książkę. Niniejsze wydanie zostało poszerzone o rozdziały obejmujące podejmowanie decyzji, zarządzanie projektami i zmianami w organizacji.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Redakcja:Andrzej Krzysztof Koźmiński Włodzimierz Piotrowski Aleksander Chrostowski
Autorzy:Aleksander Chrostowski Krystyna Bolesta-Kukułka (1941-2004)
Instytucje sprawcze:Uniwersytet Warszawski Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego Uniwersytet Warszawski. Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania
oraz:Aleksander Chrostowski Krystyna Bolesta-Kukułka (1941-2004)
Wydawcy:Wydawnictwo Naukowe PWN (1995-2013) PWN (2000-2005)
ISBN:83-01-11590-4 83-01-11843-1 83-01-12148-3 83-01-12705-8 83-01-13307-4 83-01-14155-7 83-01-14386-X 978-83-01-15142-3 978-83-01-16441-6 83-02-12705-8
Autotagi:biznes dokumenty elektroniczne druk książki literatura literatura stosowana podręczniki publikacje dydaktyczne publikacje fachowe publikacje naukowe publikacje popularnonaukowe skrypty szkoły wyższe zarządzanie zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 49 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo