O księciu, który dostał kosza

Tytuł oryginalny:
Me han dado calabazas!
Autor:
Jordi Palet
Tłumacz:
Katarzyna Gajos
Ilustracje:
Ester Llorens i Artiola
Wydawca:
Wydawnictwo Jedność (2020)
Wydane w seriach:
Jedność dla Dzieci
Kreatywne Opowieści
ISBN:
978-83-8144-157-5
Autotagi:
beletrystyka
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
5.0

Takiej książki jeszcze nie było! Zawsze mówiono dzieciom, że opowieści o książętach i księżniczkach kończą się tak, że żyli długo i szczęśliwie, ale wcale tak nie musi być, bo zdarzają się książęta, którym nic się nie udaje, i księżniczki, które zamiast „tak” mówią „nie”. Na stronach tej książki ukryły się takie właśnie historie, w których nic nie jest tym, czym się wydaje być. Ale to jeszcze nie koniec! Książka ta dzięki darmowej aplikacji wykorzystującej technologię rozszerzonej rzeczywistości otwiera przed czytelnikami świat dźwięków i ruchomych obrazów, dzięki którym każda jej strona staje się niezapomnianą przygodą! To interaktywna publikacja do czytania, słuchania, oglądania, rysowania, wycinania, przyklejania, wyobrażania sobie i marzenia… Zaprasza wszystkie dzieci do świata, w którym może wydarzyć się wszystko, a nawet jeszcze więcej… Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Świetna ksiażeczka, niketypowa opowieść przygód księcia, z poczuciem homoru, z ćwiczeniami na umiejętność suchania, moje dzieci świetnie się bawiły przy czytaniu tej książki.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo