Podręcznik

Inne tytuły:
Podręcznik 1
Autor:
Elias Vahlund
Ilustracje:
Agnieszka Vahlund
Tłumacz:
Marta Rey-Radlińska
Wydawcy:
Wydawnictwo Debit (2019-2022)
Wydawnictwo Sonia Draga
Wydane w seriach:
Podręcznik dla Superbohaterów
ISBN:
978-83-8057-361-1, 978-83-8057-701-5
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
powieści
proza

Ta książka ma moc, by odmienić życie! "Na jednej z dolnych półek stała książka, tak czerwona, że aż bił od niej blask. Na grzbiecie widniał napis: Podręcznik dla Superbohaterów. Lisa wiedziała, że superbohaterowie tak naprawdę nie istnieją. Jednocześnie miała wrażenie, jakby ta książka do niej przemawiała i prosiła, żeby zdjąć ją z półki i zajrzeć do środka." Lisa nie umie się odnaleźć w nowej szkole. Nęka ją banda chłopaków, przed którą dziewczynka codziennie ucieka do biblioteki. Pewnego dnia trafia tam na książkę, która opisuje, jak wyćwiczyć 101 supermocy, i zostać superbohaterem. Czy to naprawdę możliwe? Lisa podejmuje wyzwanie i rozpoczyna trening. Od tego momentu jej życie zmienia się całkowicie! Dynamiczna i emocjonująca opowieść o dziewczynce, która bierze sprawy w swoje ręce. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo