Umiem to zrobić!

Tytuł oryginalny:
Growing up
Autor:
Jennifer Moore-Mallinos
Ilustracje:
Annabel Spenceley
Tłumacz:
Paulina Kielan
Wydawcy:
Papilon (2020)
Papilon - Publicat (2019)
Publicat
ISBN:
978-83-271-0483-0, 978-83-271-0711-4
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
publikacje dydaktyczne
3.0

Jest tak wiele rzeczy, których dzieci uczą się każdego dnia! Jak zdobywać nowych przyjaciół? Na czym polega wizyta u dentysty? Jakich zasad przestrzegać, żeby kąpiel w jeziorze była bezpieczna? Kiedy poczekać na swoją kolej? To tylko przykłady wyzwań, przed którymi Twoje dziecko staje dzień po dniu. Każda z nowych umiejętności jest ważną częścią dorastania. Dzieci, które angażują się w nowe aktywności z pozytywnym, otwartym nastawieniem, z sukcesem budują swoją osobowość. Ta książka pomaga dzieciom zdobywać nowe umiejętności z odwagą i z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. [nota wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Zbiór prostych tekstów o różnych umiejętnościach, które nabywają dzieci
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo