Umiem to zrobić!

Tytuł oryginalny:
Growing up
Autor:
Jennifer Moore-Mallinos
Ilustracje:
Annabel Spenceley
Tłumacz:
Paulina Kielan
Wydawcy:
Papilon (2020)
Papilon - Publicat (2019)
Publicat
ISBN:
978-83-271-0483-0, 978-83-271-0711-4
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
publikacje dydaktyczne
3.0

Jest tak wiele rzeczy, których dzieci uczą się każdego dnia! Jak zdobywać nowych przyjaciół? Na czym polega wizyta u dentysty? Jakich zasad przestrzegać, żeby kąpiel w jeziorze była bezpieczna? Kiedy poczekać na swoją kolej? To tylko przykłady wyzwań, przed którymi Twoje dziecko staje dzień po dniu. Każda z nowych umiejętności jest ważną częścią dorastania. Dzieci, które angażują się w nowe aktywności z pozytywnym, otwartym nastawieniem, z sukcesem budują swoją osobowość. Ta książka pomaga dzieciom zdobywać nowe umiejętności z odwagą i z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. [nota wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Zbiór prostych tekstów o różnych umiejętnościach, które nabywają dzieci
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo