Nowy chłopak

Tytuł oryginalny:
New Boy
Autor:
Paula Rawsthorne
Tłumacz:
Karolina Post-Paśko
Wydawcy:
Books4Ya (2022)
Legimi (2020-2022)
Wydawnictwo Zielona Sowa (2020)
IBUK Libra (2020)
ISBN:
978-83-8154-515-0, 978-83-8154-649-2
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
e-booki
książki
powieści
proza
Więcej informacji...
5.0

Kiedy superprzystojny nowy chłopak zaczyna naukę w szkole Zoe, jej pierwszą reakcją jest zdenerwowanie. Jest zbyt idealny. Nie może być prawdziwy… Lecz kiedy Jack zaczyna się nią interesować, Zoe chowa obawy głęboko do kieszeni. W końcu to najpopularniejszy, najprzystojniejszy i, co najważniejsze, najmilszy chłopak w całej szkole. Niedługo później zaczynają się spotykać. Jack okazuje się wszystkim, o czym marzyła Zoe: jest dobry, uważny i romantyczny… Lecz Zoe powinna była zaufać swoim przeczuciom. Czy jej wymarzony chłopak naprawdę jest dobry, czy raczej zbyt dobry, by był prawdziwy? [Lubimyczytac.pl].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Ciekawa wciągająca naprawdę polecam chociaż ja w połowie książki wiedziałam jak się skończy 🙊🙌
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autor:Paula Rawsthorne
Tłumacz:Karolina Post-Paśko
Opracowanie:Norbert Wencel
Wydawcy:Books4Ya (2022) Legimi (2020-2022) Wydawnictwo Zielona Sowa (2020) IBUK Libra (2020)
ISBN:978-83-8154-515-0 978-83-8154-649-2
Autotagi:beletrystyka dokumenty elektroniczne druk e-booki epika książki literatura literatura piękna powieści proza zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 7 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo